El dia 12 de juny de 2026 hem viscut una experiencia inoblidable, en format espectacle-concert a l’Auditori Enric Granados, interpretant un fragment musical de cadascun d’aquests 25 anys, i quatre medleys de diversos musicals, enquadrat en un fil teatral on es van mostrar aquests 25 anys de vida musical. Acompanyats amb la banda dels corals rock amb qui compartim tants i tants concerts (Eduard Espinet, Oscar Gutierrez, Ramon Codina i Pol Alonso) i també amb un quartet de corda per a les interpretacions de caire més clàssic (Marta Cardona, Albert Flores, Oriol Aymat i Miquel Angel Cordero), i sense oblidar la presència de la nostra estimada Marta Infante, i el clarinetista Miquel Angel Marin, que tant ens estimem.